ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΤΥΠΩΝ – ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ

 ΤΗΛ: 2155602292

SMART MAILBOX

Είναι η βασική μέθοδος διανομής διαφημιστικών εντύπων με εξελιγμένα χαρακτηριστικά που απευθύνεται στο γενικό πληθυσμό και τα νοικοκυριά με μοναδικό κριτήριο την περιοχή κατοικίας. Στη συγκεκριμένη μέθοδο υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονής διανομής σε επιχειρήσεις καταστήματα και επαγγελματικούς χώρους. Αξιοποιούμε κάθε λειτουργικό γραμματοκιβώτιο που υπάρχει στο κτίριο: οικογενειακό ή κοινόχρηστο τοποθετώντας από ένα έντυπο.
Δεν μας αρέσει να σπαταλάμε τα έντυπά σας. Είναι πολύτιμα διαφημιστικά εργαλεία και δεν μας αρέσει να τα βλέπουμε σκόρπια σε πιλοτές, εισόδους και δρόμους.
Στις πολυκατοικίες όταν υπάρχει μόνο ένα κοινόχρηστο γραμματοκιβώτιο για όλα τα νοικοκυριά ή δεν υπάρχουν καθόλου γραμματοκιβώτια: αφήνουμε προσεκτικά και τακτοποιημένα 2-3 έντυπα στο κοινόχρηστο γραμματοκιβώτιο ή στην εσωτερική είσοδο του κτιρίου ανεξάρτητα από τον αριθμό των νοικοκυριών.
Έτσι μειώνουμε στο ελάχιστο τα έντυπα που θα πάνε εξ αρχής χαμένα. Η πρακτική μας αυτή έχει ως άμεση συνέπεια να μειώνεται ο αριθμός των εντύπων που χρειαζόμαστε για την κάλυψη μιας περιοχής. Μάλιστα ενώ αυξάνεται το κόστος της διανομής ανά έντυπο(καθώς είναι πολύ πιο επιλεκτική) μειώνεται η συνολική σας δαπάνη από τα μειωμένα έντυπα που θα τυπώσουμε και θα μοιράσουμε για να καλύψουμε μια περιοχή. Για παράδειγμα ο Δήμος Ηλιούπολης αποτελείται από 34.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Με την μέθοδο SMART MAILBOX εξοικονομούμε περίπου 8.000 έντυπα καλύπτοντας πλήρως την περιοχή με 26.000.

Η μέθοδος αυτή προτείνεται ιδιαίτερα σε περιοχές αραιής και μεσαίας κατοίκησης με μικρότερα κτίρια που τα νοικοκυριά διαθέτουν συνήθως γραμματοκιβώτια.

DOOR TO DOOR

Απαιτητική μέθοδος, στην οποία απασχολούνται ειδικά επιλεγμένα group διανεμητών και κυρίως διανεμητριών. Με ευγένεια και υπομονή αναφέρουν την εταιρεία για λογαριασμό της οποίας μοιράζουν το έντυπο και ζητούν να τους επιτραπεί η είσοδος σε πολυκατοικίες με περισσότερα από έξι νοικοκυριά. Στόχος μας είναι η διανομή του εντύπου σας να γίνεται στην πόρτα κάθε διαμερίσματος.
Η μέση επιτυχία εισόδου κυμαίνεται σε ένα ποσοστό γύρω στο 30% και κυμαίνεται ανάλογα με τη φυσιογνωμία της περιοχής.
Σε περιπτώσεις ανάρτησης σχετικού απαγορευτικού οι διανεμητές-τριες δεν επιχειρούν να εισέλθουν. Αφήνουν το έντυπο σας στα γραμματοκιβώτια (ή στην είσοδο της πολυκατοικίας). Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση άρνησης εισόδου.
Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει μετρήσιμα αποτελέσματα σε περιοχές που η διανομή mailbox δεν επαρκεί λόγω της φυσιογνωμίας των κτιρίων (μεγάλο ποσοστό πολυκατοικιών άνω των 5 ορόφων σε σχέση με το συνολικό αριθμό κτιρίων π.χ. Δήμος Αθηναίων, Δήμος Πειραιά, Δήμος Νέας Σμύρνης, Δήμος Παλαιού Φαλήρου, Δήμος Ζωγράφου, Δήμος Γαλατσίου κ.α.

ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Είναι η πιο «θορυβώδης» μέθοδος εντυποδιανομής. Έχει φανατικούς εχθρούς αλλά και πολλούς φίλους. Το μήνυμά σας ή το brand σας κάνει την εμφάνιση του σε μια ολόκληρη περιοχή και γίνεται άμεσα αντιληπτό τόσο από τους κατόχους των οχημάτων που θα το βρουν τοποθετημένο στο παρμπρίζ τους και θα το πάρουν στο χέρι τους όσο και από τους υπόλοιπους διερχόμενους.
Ο ανάλογος σχεδιασμός και το χρώμα του εντύπου μπορούν να αυξήσουν θεαματικά τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ

Γνωρίζοντας εκ των προτέρων τον ακριβή αριθμό των κτιρίων ανά Δήμο ή δημοτική κοινότητα όπως και των αριθμό των ορόφων μπορούμε να υλοποιήσουμε καμπάνιες που απευθύνονται σε διαχειριστές πολυκατοικιών με ένα ή δυο έντυπα ανά κτίριο που διανέμονται στην είσοδο ή το κοινόχρηστο γραμματοκιβώτιο.

Ενδείκνυται για παροχή υπηρεσιών κοινόχρηστης φύσης, εταιρείες διαχείρισης, προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης, απολυμάνσεων, καθαρισμού, πυροσβεστήρων, κηπουρών, κεντρικών συστημάτων ασφαλείας, κ.α. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε πόσα κτίρια και πολυκατοικίες βρίσκονται στην περιοχή-χες που εξυπηρετείτε.

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

Η διανομή πραγματοποιείται σε επιλεγμένα σημεία που βρίσκονται σε πολυσύχναστους εμπορικούς δρόμους κάθε περιοχής. Για την ενδυνάμωση του μηνύματος είναι σκόπιμη η χρήση μπλούζας-καπέλου με το λογότυπο της επιχείρησης. Ιδανικές ημέρες και ώρες διεξαγωγής είναι το απόγευμα της Παρασκευής ή το πρωινό του Σαββάτου και φυσικά σε περιόδους με έντονη αγοραστική κίνηση. (Γιορτές, εκπτώσεις).

 

0Shares